Poziv za prijavu zaposlenih na Univerzitetu u Kragujevcu za stipendiranu mobilnost na Univerzitetu u Portu (Portugalija)

ERASMUS+ KLJUČNA AKCIJA 1 – KREDITNA MOBILNOST

Na konkurs se mogu prijaviti:

  • nastavno osoblje (staff mobility – teaching)
  • administrativno osoblje (staff mobility – training)

 

NA KONKURS SE MOŽETE PRIJAVITI DO 03. OKTOBRA 2016. GODINE

 

PRIJAVA: Zainteresovani kandidati moraju pratiti prijavnu proceduru Univerziteta u Portu, odnosno potrebno je otvoriti nalog na e-portalu: http://mobileplus2.up.pt/

Proces prijave pogledajte OVDE.

Uputstvo za prijavu kandidata i listu dokumenata za prijavu (strana 12.) možete pogledati OVDE.

Akademsku ponudu Univerziteta u Portu možete pogledati OVDE.

 

Važne napomene:

1. Po završetku konkursa, Odeljenje za međunarodnu saradnju Univerziteta u Kragujevcu izvršiće validaciju prijava (tehnička provera prijava – da li su prijavljeni kandidati zaposleni na Univerzitetu u Kragujevcu, i provera validnosti podnetih dokumenata). Nakon validacije prijava, sledi proces evaluacije koji sprovodi Univerzitet u Portu

2. Univerzitet u Portu odlučuje o finalnoj selekciji kandidata shodno broju stipendija namenjenih Univerzitetu u Kragujevcu.

3. Mobilnost odabranih kandidata realizovaće se u letnjem semestru akademske 2016/17. godine.

4. Trajanje mobilnosti za zaposlene: razmena u trajanju od 5 dana, ne računajući put; nastavni kadar je u obavezi da u toku razmene održi najmanje 8 sati predavanja.

5. Informacije o stipendiji i studijskom boravku:

  • Dnevnica u iznosu od 120 evra (za pokrivanje troškova života)
  • Pokriveni putni troškovi (u iznosu od 360 evra)

 

Ukoliko vam je potrebna pomoć u pripremi dokumenata, savete možete potražiti na sajtu CzRk-a u našoj sekciji Mobilnost, kao i u Priručniku za mobilnost studenata. Naravno, uvek ste dobrodošli u Centar, ako imate pitanje, nedoumicu ili vam je potreban savet.

 

Ukoliko imate pitanja, možete nas kontaktirati putem elektronske pošte ili telefona:

Kontakt telefon: 034 300 425
E-pošta: erasmus@kg.ac.rs