Univerzitetski informatički centar - PODRŠKA (HELPDESK)
Podrška (Helpdesk)
Služba za korisničku podršku UNIC-a Univerziteta u Kragujevcu (UniHelp) pruža korisnicima i lokalnim administratorima osnovne informacije, prihvata prijavu problema i pruža tehničku pomoć pri rešavanju problema. Delokrug rada Helpdesk službe su problemi na internet linkovima, na linkovima ka pojedinačnim institucijama i na korisničkim servisima (DNS, mail, proxy, eduroam, web i sl.)
Ko se može obratiti službi?
Helpdesk službu mogu kontaktirati samo lica koja su od strane AMRES članice zadužena za informacione i komunikacione tehnologije (mrežni i sistem administratori).
Helpdesk služba ne odgovara na prijave pojedinačnih zaposlenih u institucijama, već ih upućuje da problem prijave administratoru mreže u datoj instituciji. Izuzetak su slučajevi prijava problema na individualnim servisima kao što su E-mail i GSuite.
Probleme koji nastaju u okviru lokalne računarske mreže pojedinih institucija ili na individualnim računarima korisnika, korisnici treba da prijave administratoru mreže u datoj instituciji.
Kontakt
Podrška: Helpdesk tiket sistem
E-mail: helpdesk@kg.ac.rs
Portal za zaposlene UNIC-a: Helpdesk
Telefon: 034/335-709
Adresa: Sestre Janjić 6, 34000 Kragujevac
Radno vreme
Radno vreme Helpdesk službe radnim danom od 7 do 19 sati. U slučaju potrebe za prijavom problema van radnog vremena Helpdesk službe u UNIC-u, korisnik može problem prijaviti centralnoj Helpdesk službi u RCUB-u.