KONKURS ZA UPIS U PRVU GODINU MASTER AKADEMSKIH STUDIJA – RAZVOJ KOMPJUTERSKIH IGARA, ZA ŠKOLSKU 2023/2024. GODINU
Univerzitet u Kragujevcu u školskoj 2023/2024. godini upisuje studente na master akademske studije na sledećem studijskom programu:
RAZVOJ KOMPJUTERSKIH IGARA – jednoipogodišnje master studije (90 ESPB) na srpskom ili engleskom jeziku
Broj budžetskih mesta: 15
Broj samofinansirajućih mesta: 20
Nakon završenih master studija student stiče akademski naziv – master razvoja kompjuterskih igara
USLOVI UPISA
Pravo na upis imaju svi studenti koji su stekli visoko obrazovanje najmanje na osnovnim akademskim studijama, u obimu od 240 ESPB, na studijskom programu iz polja tehničko-tehnoloških nauka ili iz polja umetnosti.
Upis na studijski program određen je brojem raspoloživih mesta i rangiranjem kandidata na listi koja se utvrđuje na osnovu rezultata prethodno završenog školovanja (postignut prosek na prethodnom nivou studija, dužine trajanja studija i stepen ekvivalentnosti studijskih programa).
Visina školarine za samofinansirajuće studente je:
- za državljane Republike Srbije 150.000,00 dinara.
- za strane državljane: 3.000,00 €.
UPIS STRANIH DRŽAVLjANA
Strani državljanin može da se upiše na studijski program pod istim uslovima kao i domaći državljanin, ako mu se prizna stečena strana visokoškolska isprava u skladu sa Zakonom o visokom obrazovanju i opštim aktom Univerziteta. Kandidat – strani državljanin, prilikom prijavljivanja na Konkurs, podnosi rešenje o priznavanju strane javne isprave ili potvrdu da je postupak započet. Pre upisa kandidat – strani državljanin dužan je da Univerzitetu podnese dokaze:
- da je zdravstveno osiguran za školsku godinu koju upisuje;
- da zna srpski jezik ako se opredeli da sluša nastavu na srpskom jeziku ili engleski jezik ako se opredeli da sluša nastavu na engleskom jeziku.
Državljanin Srbije koji je završio prethodno obrazovanje u inostranstvu može da konkuriše za upis na studijski program ako ima rešenje o priznavanju strane visokoškolske isprave za nastavak obrazovanja na Univerzitetu u Kragujevcu i upis konkretnog studijskog programa. Ukoliko postupak priznavanja nije okončan, ovi kandidati uz prijavu podnose potvrdu o tome da je postupak u toku.
POSTUPAK PRIJAVLjIVANjA I UPISA KANDIDATA
Prijave na konkurs primaće se od 18. septembra do 6. oktobra, u Centru za razvoj karijere i savetovanje studenta, ulica Liceja Kneževine Srbije br. 1A, Kragujevac.
Obrazac Prijave za konkurs se može podići u prostorijama Centra za razvoj karijere i savetovanje studenta, a možete ga preuzeti i na ovom linku.
Svu dokumentaciju je moguće dostaviti i u elektronskoj formi, skeniranu, na mejl studentska.sluzba@kg.ac.rs
Ako kandidat dostavi dokumentaciju u elektronskoj formi, u obavezi je da, ako ispuni uslove za upis, prilikom upisa dostavi svu dokumentaciju traženu Konkursom u originalu ili u overenoj kopiji.
Potrebna dokumenta za prijavu na konkurs:
- popunjena prijava;
- očitana lična karta (ili fotokopija lične karte);
- overena kopija diplome (uverenja) o završenim prethodnim nivoima studijama;
- uverenje o položenim ispitima tokom prethodnih nivoa studija ili overena kopija dodatka diplome;
- dokaz o znanju engleskog jezika ako se opredeli da sluša nastavu na engleskom jeziku;
- dokaz o uplati troškova za sprovođenje konkursa u visini od 5.000,00 dinara, koji se uplaćuje na račun Univerziteta u Kragujevcu 840-1128666-12;
- tri fotografije 3,5 x 4,5 sm.
Kontakt telefon: +381 (0)34 300-425
E-pošta: studentska.sluzba@kg.ac.rs
Knjiga predmeta
Ishodi studijskog programa: osposobljavanje za uspešno obavljanje poslova koji zahtevaju vladanje različitim oblastima razvoja kompjuterskih igara, poznavanje i sposobnost korišćenja postojećih, kao i razumevanje i razvoj novih softverskih i hardverskih alata, prilagođavanje specifičnim zahtevima različitih segmenata kreativnih industrija u kojima će svoja znanja i veštine primenjivati, kao i osposobljavanje za dalje stručno i umetničko usavršavanje; razumevanje i usvajanje naprednih metoda u oblastima: trodimenzionalnog modelovanja, animacije, postupcima manipulacije digitalnim zvukom / muzikom, interaktivnog računarstva, kao i metoda i veština u oblasti razvoja, testiranja i produkcije, kao i organizacije i upravljanja razvojnim projektima kreiranja i distribucije kompjuterskih igara.