Универзитетски информатички центар - ПОДРШКА (HELPDESK)
Подршка (Helpdesk)
Служба за корисничку подршку УНИЦ-а Универзитета у Крагујевцу (UniHelp) пружа корисницима и локалним администраторима основне информације, прихвата пријаву проблема и пружа техничку помоћ при решавању проблема. Делокруг рада Helpdesk службе су проблеми на интернет линковима, на линковима ка појединачним институцијама и на корисничким сервисима (DNS, mail, proxy, eduroam, web и сл.)
Ко се може обратити служби?
Helpdesk службу могу контактирати само лица која су од стране АМРЕС чланице задужена за информационе и комуникационе технологије (мрежни и систем администратори).
Helpdesk служба не одговара на пријаве појединачних запослених у институцијама, већ их упућује да проблем пријаве администратору мреже у датој институцији. Изузетак су случајеви пријава проблема на индивидуалним сервисима као што су E-mail и GSuite.
Проблеме који настају у оквиру локалне рачунарске мреже појединих институција или на индивидуалним рачунарима корисника, корисници треба да пријаве администратору мреже у датој институцији.
Контакт
Подршка: Helpdesk тикет систем
E-mail: helpdesk@kg.ac.rs
Портал за запослене УНИЦ-а: Helpdesk
Tелефон: 034/335-709
Адреса: Сестре Јањић 6, 34000 Крагујевац
Радно време
Радно време Helpdesk службе радним даном од 7 до 19 сати. У случају потребе за пријавом проблема ван радног времена Helpdesk службе у УНИЦ-у, корисник може проблем пријавити централној Helpdesk служби у РЦУБ-у.