Srpski English

Позив за пријаву запослених на Универзитету у Крагујевцу за стипендирану мобилност на Универзитету у Порту (Португалија)

ЕРАСМУС+ КЉУЧНА АКЦИЈА 1 – КРЕДИТНА МОБИЛНОСТ

На конкурс се могу пријавити:

  • наставно особље (staff mobility – teaching)
  • административно особље (staff mobility – training)

 

НА КОНКУРС СЕ МОЖЕТЕ ПРИЈАВИТИ ДО 03. ОКТОБРА 2016. ГОДИНЕ

 

ПРИЈАВА: Заинтересовани кандидати морају пратити пријавну процедуру Универзитета у Порту, односно потребно је отворити налог на е-порталу: http://mobileplus2.up.pt/

Процес пријаве погледајте ОВДЕ.

Упутство за пријаву кандидата и листу докумената за пријаву (страна 12.) можете погледати ОВДЕ.

Академску понуду Универзитета у Порту можете погледати ОВДЕ.

 

Важне напомене:

1. По завршетку конкурса, Одељење за међународну сарадњу Универзитета у Крагујевцу извршиће валидацију пријава (техничка провера пријава – да ли су пријављени кандидати запослени на Универзитету у Крагујевцу, и провера валидности поднетих докумената). Након валидације пријава, следи процес евалуације који спроводи Универзитет у Порту

2. Универзитет у Порту одлучује о финалној селекцији кандидата сходно броју стипендија намењених Универзитету у Крагујевцу.

3. Мобилност одабраних кандидата реализоваће се у летњем семестру академске 2016/17. године.

4. Трајање мобилности за запослене: размена у трајању од 5 дана, не рачунајући пут; наставни кадар је у обавези да у току размене одржи најмање 8 сати предавања.

5. Информације о стипендији и студијском боравку:

  • Дневница у износу од 120 евра (за покривање трошкова живота)
  • Покривени путни трошкови (у износу од 360 евра)

 

Уколико вам је потребна помоћ у припреми докумената, савете можете потражити на сајту ЦзРк-а у нашој секцији Мобилност, као и у Приручнику за мобилност студената. Наравно, увек сте добродошли у Центар, ако имате питање, недоумицу или вам је потребан савет.

 

Уколико имате питања, можете нас контактирати путем електронске поште или телефона:

Контакт телефон: 034 300 425
Е-пошта: erasmus@kg.ac.rs