Интерне процедуре за руководиоце пројеката
- Процедура за подношење захтева за одобрење службеног пута у земљи и отварање путног налога
- Процедура за подношење захтева за одобрење службеног пута у иностранству и отварање путног налога
- Процедура за подношење захтева за исплату хонорара
- Захтев за исплату хонорара - Изградња капацитета у високом образовању
- Захтев за исплату хонорара - Стратешка партнерства и Партнерства за сарадњу
- Захтев за исплату хонорара - Општи модел
- Процедура за подношење захтева за потписивање документације за претфинансирање
- Захтев за претфинансирање - Изградња капацитета у високом образовању
- Захтев за претфинансирање - Стратешка партнерства и Партнерства за сарадњу
- Захтев за претфинансирање - Општи модел
- Платне/обрачунске листиће за све декларисане месеце у радним листама;
- Изводе из банке за све декларисане плате;
- Пореске потврде за декларисане плате;
- Уговоре о раду за све особе које декларишу рад на пројекту (на копији треба обележити и превести важне информације као што су датум, име, институција, звање и сл.)
Образац Захтева за одобрење службеног пута у земљи се може преузети овде.
Захтев (потписан од стране декана/директора и заведен на факултету/институту), агенда и, уколико је примењиво, додатна одобрења доставити на имејл unikg@kg.ac.rs најкасније пет (5) радних дана пре путовања.
Уколико су неопходне исправке или додатна појашњења, Канцеларија за међународне пројекте ће контактирати подносиоца Захтева. Исправљени Захтев је потребно поново послати на имејл unikg@kg.ac.rs са назнаком да се ради о коригованој верзији већ поднетог Захтева.
Подносилац Захтева ће бити обавештен о одобреном Захтеву од стране Кабинета ректора.
Након путовања потребно је доставити финансијској служби попуњен и потписан Извештај са службеног путовања у земљи заједно са оригиналном документацијом којом се путовање потврђује (нпр. ITR, рачуни за гориво, путарина, хотел, копија листе учесника догађаја, итд.).
Образац Захтева за одобрење службеног пута у иностранство се може преузети овде.
Захтев (потписан од стране декана/директора и заведен на факултету/институту), агенда/позивно писмо и, уколико је примењиво, додатна одобрења доставити на имејл unikg@kg.ac.rs најкасније десет (10) радних дана пре путовања.
Уколико су неопходне исправке или додатна појашњења, Канцеларија за међународне пројекте ће контактирати подносиоца Захтева. Исправљени Захтев је потребно поново послати на имејл unikg@kg.ac.rs са назнаком да се ради о коригованој верзији већ поднетог захтева.
Подносилац Захтева ће бити обавештен о одобреном Захтеву од стране Кабинета ректора.
Након путовања потребно је доставити финансијској служби попуњен и потписан Извештај са службеног путовања у иностранство заједно са оригиналном документацијом којом се путовање потврђује (нпр. ITR, рачуни за гориво, путарина, авиокарта, хотел, копија листе учесника догађаја, итд.).
Образац Захтева за исплату хонорара се може преузети на следећим линковима (одаберите захтев према типу пројекта):
Попуњен захтев у Word формату доставити Канцеларији за међународне пројекте на international.projects@kg.ac.rs уз пропратну документацију (декларације, радне листе, итд.) и резултате пројекта (на Google Drive-у, путем линка, и сл.).
Након прегледа документације и евентуалних исправки, финална потписана верзија Захтева се доставља Писарници Ректората у 3 примерка, уз потписану документацију (нпр. радне листе и декларације у најмање 2 примерка) и резултате пројекта (на диску).
Након пријема свих докумената, Канцеларија за међународне пројекте врши проверу да ли је документација комплетна и исправно попуњена, и прослеђује је Правној служби како би се израдили одговарајући уговори и послали Руководиоцу пројекта, који је дужан да организује потписивање, прикупи потписане примерке Уговора и исте достави их Правној служби.
Оригиналне потписане примерке декларација, радних листа и уговора, као и сертификоване копије пратеће финансијске документације можете преузети у договору са Канцеларијом за међународне пројекте и Финансијском службом, а по захтеву упућеном начелници Финансијске службе на milka.stojanovic@kg.ac.rs.
Образац Захтева за претфинансирање се може преузети на следећим линковима (одаберите захтев према типу пројекта):
Попуњен захтев у Word формату доставити Канцеларији за међународне пројекте на international.projects@kg.ac.rs уз пропратну документацију* (декларације, радне листе, обрачунске листиће, уговоре, итд.) и резултате пројекта (на Google Drive-у, путем линка, и сл.).
Након прегледа документације и евентуалних исправки, финална потписана верзија Захтева се доставља Писарници Ректората у 3 примерка, уз потписану документацију (нпр. радне листе и декларације у најмање 2 примерка) и резултате пројекта (на диску).
Након пријема свих докумената, Канцеларија за међународне пројекте врши проверу да ли је документација комплетна и исправно попуњена, и прослеђује је даље на потпис ректору Универзитета.
Оригиналне потписане примерке декларација и радних листа можете преузети у договору са Канцеларијом за међународне пројекте и Финансијском службом, а по захтеву упућеном начелници Финансијске службе на milka.stojanovic@kg.ac.rs.
*За потребе потписивања документације за претфинансирање, потребно је поред пројектне документације (декларације, радне листе) доставити и следећу документацију уз Захтев:
Напомена: Осим декларација и радних листа које се чувају у оригиналу, сви остали документи треба да буду сертификоване копије, тј. да имају назнаку да је копија верна оригиналу и да имају печат и потпис одговорне особе нпр. начелника финансијске службе или сл.